فیلتر تصفیه اب

۶ بازديد
فیلتر تصفیه آب خانگی به یکی از مهم ترین انتخاب ها در زندگی تبدیل شده اند. یعنی این وسایل برای تامین آب آشامیدنی سالم و تضمین شرایط برای یک زندگی استاندارد و سالم ضروری هستند. بسیاری از افراد وقتی می خواهند فیلتر آب خانگی بخرند، احساس سردرگمی می کنند. دلیل این امر این است که آنها نمی دانند چه برندهایی از دستگاه های تصفیه آب خوب هستند و چه برندهایی محبوب ترین فیلترهای تصفیه آب خانگی را ارائه می دهند؟
چه نوع دستگاه تصفیه آب مناسب است؟
در حال حاضر معروف ترین دستگاه های تصفیه آب خانگی در برندهای تایوانی یافت می شوند.
برای خرید مطمئن ترین فیلتر آب خانگی باید بهترین فیلتر آب خانگی را بشناسید و قیمت ها را با هم مقایسه کنید. در این مرحله آیا می دانید مناسب ترین گزینه و مقرون به صرفه ترین قیمت برای خرید تجهیزات چیست؟
به طور کلی آب آشامیدنی شهری با مواد خطرناک بسیاری همراه است. اگرچه آب آشامیدنی با فرآیندهای مختلفی تصفیه می شود، اما واقعیت این است که تصفیه شهری نمی تواند تمام نمک های آب اعم از آلومینیوم، آهک، نیتریت ها، آرسنیک، نیترات ها و غیره را جدا و جدا کند.
این مواد همراه با آب آشامیدنی وارد بدن می شوند و تا مدت ها مشکلات زیادی را در بدن انسان ایجاد می کنند. به همین دلیل ما همیشه معتقدیم که پیشگیری بهتر از درمان است، بنابراین به دنبال محبوب ترین دستگاه های تصفیه آب خانگی هستیم. این دستگاه می تواند شرایط بهینه ای را برای تصفیه آب ایجاد کرده و از بروز مشکلات جلوگیری کند. برخی از مواد محلول در آب آنقدر خطرناک هستند که باید در طی تصفیه آب آشامیدنی حذف شوند. نیترات ها مضرترین مواد برای سلامتی انسان هستند که باعث ایجاد سرطان در بدن انسان می شوند. بنابراین، این مواد باید از آب آشامیدنی حذف شده و به حداقل برسد.
اگرچه شهرداری و شورای شهر نیز تصمیمات زیادی در خصوص تصفیه کامل آب شرب گرفته اند، اما متاسفانه هیچ یک از این طرح ها و تصمیمات اجرایی نشده است و دلیل این امر هزینه بالای تصفیه کامل آب شرب است.
به همین دلیل بهتر است این نظافت به صورت جزئی اما با توجه به شرایط عادی و ارزان در محیط خانه انجام شود. در این راستا، همه به خوبی از سلامت آب آشامیدنی و آب آشامیدنی با اطمینان آگاه هستند.
بهترین برندهای تصفیه آب تایوان
دستگاه تصفیه آب تایوانی یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار است. این دستگاه ها در برندهای مختلف تولید می شوند و دارای کیفیت های لازم برای تصفیه آب می باشند.
تصفیه آب aqua pro
دستگاه آب آکواپرو یکی دیگر از برندهای معتبر دستگاه های تصفیه آب است. این دستگاه تصفیه آب خانگی در مدل جعبه ای و غیره موجود است. این دستگاه در زیر پیشخوان قرار می گیرد و فضای کمی را اشغال می کند. بدنه آن از فایبرگلاس ساخته شده و می تواند 220 لیتر آب در شبانه روز تولید کند. این دستگاه ظاهر بهتری نسبت به سایر دستگاه ها دارد و شرایط را برای تولید آب کاملا بهداشتی فراهم می کند.
مزایای دستگاه تصفیه آب بسیار محبوب Aquapro
بهترین نوع دستگاه تصفیه آب آکواپرو مزایای زیادی دارد. فیلترهای موجود در این دستگاه از مواد گیاهی ساخته شده است و این دستگاه توانایی بالایی در حذف آلودگی های موجود در آب آشامیدنی دارد. آکواپرو به تمام استانداردها و الزامات کیفیت آب آشامیدنی توجه دارد. برای تولید و ساخت دستگاه Aqua Pro از پلاستیک درجه مواد غذایی استفاده شده است.
تصفیه آب Aquapro Aquapro شامل یک نرم کننده آب ضد باکتری است. این دستگاه دارای عمر و دوام قابل توجهی است و می توان سال ها از آن استفاده کرد.
محبوب ترین دستگاه های تصفیه آب Aquapro دارای فیلترهای فیبر هستند از این فیلترها برای غربالگری حوضچه های آب آشامیدنی استفاده می شود و می تواند شرایطی را برای فیلتر ذرات و مواد در محدوده 1 تا 5 میکرون فراهم کند. در واقع تمیز کردن فیلترهای فیبر به صورت فیزیکی انجام می شود برای اینکه بتوانید از فیلتر فیبر برای نظافت استفاده کنید، بهتر است فروشگاه مناسبی را برای خرید دستگاه آب آکواپرو انتخاب کنید. رد گستر نوین یکی از شرکت های شگفت انگیز در عرضه معروف ترین دستگاه های تصفیه آب می باشد
این شرکت به ارائه انواع برندهای اصلی دستگاه های تصفیه آب خانگی در تایوان مشغول است و دستگاه های تصفیه آب خانگی را با تضمین کیفیت و ضمانت طلایی به مشتریان عرضه می کند.
تصفیه آب نرم
دستگاه تصفیه آب سافت واتر به عنوان یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب برای مصارف خانگی استفاده می شود. این دستگاه تصفیه چند مرحله ای را انجام می دهد و آب آشامیدنی را شیرین می کند و می توان گفت دستگاه سافت واتر یکی از باکیفیت ترین دستگاه های تصفیه آب این برند است که در سطح جهانی شناخته شده است. تصفیه آب نرم بر اساس فناوری اسمز معکوس فعال است.
تصفیه آب نرم
سختی آب را می توان با کمک یک نرم کننده آب کاهش داد. همچنین اسیدیته آب را تنظیم می کند و ذرات بزرگ 0.0001 میکرون را حذف می کند فیلتر آب نرم به صورت کربن موجود است. این ابزار دارای فیلترها و فیلترهای قدرتمند و کربنی است که از پوست نارگیل ساخته شده است. بنابراین، آنها آسیبی به بدن انسان وارد نمی کنند.
دستگاه آب CCCA
یکی از محبوب ترین دستگاه های تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه آب CCKA می باشد. این دستگاه ساخت تایوان و دارای مجوز ایالات متحده می باشد. برند CCKA در زمینه ساخت دستگاه های تصفیه آب بسیار فعال بوده و یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین برندها به شمار می رود. این دستگاه آب خانگی را از طریق فیلتر اسمز معکوس تصفیه می کند. توانایی حذف ناخالصی های آب تا یک هزارم میکرون و حذف مواد مضر مانند نیتریت ها و نیترات ها را از آب آشامیدنی دارد.
تصفیه آب CCCA
این دستگاه دارای مخزن 16 لیتری ضد باکتری با قطعات فایبرگلاس جهت جلوگیری از پوسیدگی و خوردگی می باشد. برای راه اندازی این دستگاه تصفیه آب خانگی به برق 24 ولتی نیاز داریم. قیمت دستگاه های تصفیه آب در تایوان مناسب است، بنابراین خرید دستگاه تصفیه آب CCKA می تواند انتخاب خوبی باشد. این نوع دستگاه دارای یک سال گارانتی می باشد.
نکات مهم هنگام خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی
برای خرید دستگاه تصفیه آب CCKA می توانید آن را از فروشگاه معتبری مانند راد گستر نوین خریداری کنید، در واقع این فروشگاه ها آن را به صورت رایگان برای مشتریان نصب می کنند و نسخه آزمایشی دستگاه تصفیه آب خانگی را به مشتری عرضه می کنند. یک سال گارانتی و در نظر گرفتن کلیه خدمات برای رضایت مشتری.
مشخصات برند CCKA
یکی از معتبرترین دستگاه های تصفیه آب خانگی می تواند برند CCKA باشد. این برند با چهار بطری 16 لیتری عرضه می شود و دارای درجه فشار است. دستگاه آب CCKA همچنین می تواند آب نمک را تصفیه کند. همچنین اسیدهای چرب را خنثی کرده و سفتی را کاهش می دهد. این دستگاه در زیر آشپزخانه قرار می گیرد و از طریق یک شیر آب شیرین آب تازه را تامین می کند. همچنین مجهز به پمپ قدرتمند، شیر مخلوط کن و غیره می باشد.
بهترین مدل دستگاه تصفیه آب CCKA دارای عملکرد و کیفیت بالایی می باشد.
عملکرد دستگاه آب CCCA می تواند در سه مرحله، پنج مرحله، شش مرحله و هشت مرحله باشد. تصفیه آب شش و هشت درجه CCKA نسبت به سایر دستگاه های برند CCKA برتری دارد. در واقع این تجهیزات تمامی آلودگی ها و ناخالصی های آب را از بین می برد و کیفیت آب تولیدی را تضمین می کند. در تجهیزات 6 مرحله ای ICCA، 6 فیلتر به صورت سری و پشت به پشت قرار می گیرند و نیازهای تصفیه آب را در 6 مرحله تامین می کنند. هر کدام از این فیلترها به روشی خاص ارائه شده و برای هدف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.
انواع فیلترهای CCA
قیمت دستگاه آب CCKA با توجه به نوع فیلتر و مراحل تصفیه آب متغیر است.
از این فیلترها برای جلوگیری از ورود خاک و رسوب به داخل آب استفاده می شود. در واقع، شفافیت آب آشامیدنی توسط فیلتر خاصی که به عنوان فیلتر پلی پروپیلن شناخته می شود، تضمین می شود. لوله های آب آشامیدنی ممکن است آسیب ببینند یا آسیب ببینند که در این صورت ممکن است مواد افزودنی در حین انتقال آب با آب آشامیدنی مخلوط شوند. بنابراین وجود چنین فیلتری می تواند از ورود این رسوبات به آب آشامیدنی جلوگیری کند. فیلتر کربن گرانول
این یکی دیگر از فیلترهای مهم در محبوب ترین دستگاه های تصفیه آب است. این فیلتر دو عملکرد مهم را در دستگاه آب CCCA انجام می دهد. اولاً امکان جذب آلاینده های شیمیایی را فراهم می کند و ثانیاً آفت کش ها، کلر و سایر مواد را از آب آشامیدنی جدا می کند. این مشکل طعم آب و استفاده عادی از آب را به میزان قابل توجهی تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین فیلتر کربن دانه ای تاثیر بسزایی در طعم، بو و مزه آب دارد.
فیلتر کربن بلوک CTO
فیلتر دیگری که برای تصفیه آب استفاده می شود فیلتر کربن بلوک CTO می باشد.این فیلتر شکلی از کربن پودری است و مانند فیلتر کربن ریز عمل می کند و جزء داخلی فیلتر کربن بلوک به صورت پودر می باشد. و این امر باعث می شود تا ناخالصی های بیشتری با فیلتر مخلوط شوند و در نتیجه این فیلتر برای از بین بردن ناخالصی های بیشتر مناسب تر است. اگرچه بیشتر کلر توسط یک فیلتر کربن دانه ای جدا می شود. اما اصلی ترین و مهم ترین کار تصفیه در مرحله چهارم توسط فیلتر کربن بلوک CTO انجام می شود.
فیلتر غشایی
اصلی ترین و مهم ترین فیلتر مورد استفاده در معروف ترین دستگاه تصفیه آب، فیلتر غشایی 13 لایه فرست کلاس آمریکا می باشد. این فیلتر فرآیند اسمز را معکوس می کند. این 13 لایه مانند غشا هستند و دارای منافذ بسیار کوچکی از نوع نانو هستند. در واقع فقط مولکول های آب اجازه ورود از این فیلترهای بسیار ریز را دارند، بنابراین فلزات سنگینی که باعث سرطان می شوند در این مرحله به طور کامل از آب آشامیدنی حذف می شوند.
فیلتر معدنی
همچنین موادی مانند نمک، نیترات و غیره نیز از این مرحله حذف می شوند. فیلتر معدنی یکی دیگر از فیلترهای مورد استفاده در تصفیه آب است. این فیلتر برای ذخیره مواد معدنی ضروری استفاده می شود. اگرچه املاح مضر زیادی در آب وجود دارد و این اعداد باید تمیز یا تصفیه شوند، اما املاحی نیز وجود دارند که برای بدن بسیار مفید هستند. بنابراین، آنها باید در فرآیند تمیز کردن نگه داشته شوند. کلسیم و منیزیم عناصر مفیدی برای سلامت دندان ها، استخوان ها و پوست هستند که در آب آشامیدنی نیز یافت می شوند.
فیلترهای دیگر را نیز می توان با فیلترهای معدنی جایگزین کرد. فیلتر فرابنفش یا UV فیلتر دیگری است که برای تصفیه آب استفاده می شود. در این نوع فیلترها، ویروس ها، قارچ ها و میکروب ها از آب آشامیدنی حذف می شوند.
راهنمای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی
برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب باید به چند نکته مهم توجه کرد. اولا این دستگاه یکی از شناخته شده ترین دستگاه های تصفیه آب می باشد. در واقع این نوع دستگاه ها را باید از برندهای معتبر خریداری کرد. برای خرید معروف ترین دستگاه تصفیه آب نیز باید فروشگاه های معتبری مانند راد گستر نوین را انتخاب کنید. در مرحله آخر باید مقایسه لازم را بین قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی با سایر برندها انجام دهید. در این صورت متوجه خرید بهینه معروف ترین دستگاه تصفیه آب تایوانی خواهید شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.